دانلود کتاب شرح مثنوی شریف

دانلود کتب را از سایت ایبوک رالی انجام دهید. کتاب نادر ( شرح مثنوی شریف ( اثری باارزش و گرانسنگ از بدیع‌الزمان فروزانفر هست . کتاب شرح مثنوی شریف , تفسیری است از کتاب مثنوی مولوی و دربردارنده حکایت‌ّای اخلاقی , اندرزنامه‌ها و دستورالعمل‌ها می باشد . تالیف کننده این اثر , چهل سال از قدمت خود را صرف کارکردن بر روی مثنوی گذراند و کوشید تا ابواب نوینی از اثر مهند و باارزش حضرت مولانا را کشف کند . در‌این کتاب معلم فروزانفر کوشیده است تا فلسفه و حکمت و دانشی که در مثنوی وجود دارد را شناخته و منعکس کند .

کتاب حاضر در سه جلد به صورت بی نقص و سوای حزفیات , در یک فولدر فشرده مهیا دانلود و به کارگیری یوزرها فرهیخته و فهیم کافه کتاب میباشد .

دانلود کتاب مثنوی شریف

دانلود کتاب ایبشرح مثنوی شریف را به دانشجو یان و علاقمندان و دوست‌داران ادبیات , سفارش می کنیم .

دانلود کتاب بینوایان

ویکتور هوگو تالیف کننده نام دار و معروف فرانسوی است . فی مابین تمام اثرها پررنگ و مختلف او , کتاب داستان بینوایان تحت عنوان یک کدام از بزرگ‌ترین شاهکارهای ادبی قرن نوزدهم میلادی قرار گرفته است . بینوایان اثری است یک‌سری وجهی و در آن رگه‌هایی از مورخ , سیاست , مذهب , معماری , اخلاقیات , فلسفه و عشق و علاقه چشم می گردد . منتقدان , بینوایان را یکی‌از شش کتاب داستان برتر تمام مورخ یاد مینمایند . دانلود کتاب بینوایان را به دوست‌داران و علاقمندان کتاب داستان و شاهکارهای ادبیات کلاسیک , توصیه می کنیم .

دانلود کتاب پیرمرد و دریا

کتاب نادر ( پیرمرد و دریا ( شاهکاری از ارنست همینگوی با ترجمه نجف دریابندری میباشد .

همینگوی از مهم ترین و موثرترین نویسندگان معاصر ایالات متحده و پایه‌گذار وقایع‌نگاری ادبی‌ است . منتقدین ادبیات , او را بابا ادبیات و داستان‌نویسی امروزی کنیه داده‌اند . کتاب داستان پیرمرد و دریا , مهم ترین اثر همینگوی است که در سال ۱۹۵۴ میلادی , پیروز جایزه نوبل ادبیات هم شوید . این کتاب شرح سرسختی و مقاومت یک پیرمرد ظاهرا ضعیف است . پیرمردی ماهیگیر که برای زنده‌ماندن , بدون چاره است که هر روز به پیکار با فضای سبز برود . وی هر روز در عملکرد و کوشش و پیکار است و نهایتا با صید ماهی , پاداش سعی خویش را اخذ مینماید .

دانلود کتاب پیرمرد و دریا اثر به یادماندنی ارنست همینگوی را به علاقمندان و دوست‌داران کتاب داستان و شاهکارهای ادبیات کلاسیک , سفارش می کنیم .
دانلود کتاب ” قهرمانان کشور ایران باستان “
کتاب نادر ( قهرمانان جمهوری اسلامی ایران باستان ( پژوهشی گرانسنگ و دوچندان باارزش از پروفسور عباس شوشتری ( مهرین ) , مدرس دانشکده میسرود پنجاب هندوستان میباشد .

این اثر بی‌نظیر دربرگیرنده معرفی بعضا از داستان‌ها و اساطیر دیرین آریایی می باشد که در کهن‌ترین متن‌ها بازمانده از اهل ایران و هندی از دوران باستان مانند اوستا , ریگ ودا و مهابهارات راقی باقیمانده و تا روز جاری خویش را رسانده است . قهرمانان این کتاب افزون‌بر ایزدان و خدایان , دربرگیرنده شخصیت‌های اسطوره‌ای انسانی مانند گرشاسپ و فریدون و رستم و شکنتلا و دشتینه و… هستند .

دانلود کتاب قهرمانان کشور‌ایران باستان را به دانشجوها , دانش‌پژوهان و دانشمندان اسطوره‌شناسی ( میتالوژی ) توصیه می کنیم .

دانلود کتاب  فرهنگ وتمدن فرزان

کتاب نادر ( فرهنگ وتمدن فرزان ( پارسی – عربی ) ( اثری نوشتن یافته به کوشش پزشک معالج سیدحمید طبیبیان میباشد .

دانلود کتاب تمدن فرزان ( پارسی – عربی ) را به دانشجو یان رشته‌های لهجه عربی و زبان‌شناسی , پیشنهاد میکنیم .

دانلود کتاب  هری پاتر و حفره اسرارآمیز

کتاب ( هری پاتر و حفره اسرارآمیز ( هری پاتر و تالالر اسرار ) ( شاهکار خانم ( جی . کی . رولینگ ( و یک کدام از قسمت‌های گروه کتاب‌های هری پاتر می باشد .

این کتاب , دو‌مین نصیب از گروه داستان‌های هری پاتر است . دانلود کتاب هری پاتر و حفره اسرارآمیز ( هری پاتر و تالالر اسرار ) را به دوست داران کتاب داستان و شاهکارهای ادبیات سفارش میکنیم .


منبع:
https://you.stonybrook.edu/elmerooz/2019/06/07/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%86%d9%86%d8%af%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%db%8c-%d9%86%d8%b8%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%af%d8%a8%db%8c/