محل اقامت ما در طول سفرها، از مهم ترین عواملی است که کیفت سفرها را تعیین می کند. این که هتل و محل اقامت دلخواه مان باشد از یکسو و از سوی دیگر هزینه مناسب آن دغدغه ای است که برای هر سفر وجود دارد. هتل یار، سامانه رسمی رزرواسیون هتل های ایران می باشد، که به راحتی تمام اطلاعات لازم برای رزرو بهترین هتل های ایران با قیمتی ارزان تر از همیشه را برای شما فراهم می کند.
هتل یار، با پوشش کامل تمام هتل های ایران، این امکان را برای شما ایجاد می کند که به راحتی، تمام هتل های تهران، هتل های مشهد، هتل های کیش و هتل های سایر شهر های ایران را با هم بررسی کنید و باتوجه به امکانات و نقد و بررسی هتل ها از نگاه مسافران، هتل مورد علاقه تان را انتخاب و با تخفیف های ویژه هتل یار رزرو کنید.

در هتل یار، نه تنها خود هتل، بلکه می توانید تمام اتاق های آن را بررسی کنید و اتاق موردپسندتان را با توجه به علایق و بودجه سفرتان انتخاب کنید. پس از انتخاب هتل و اتاق مورد نظر، در هر بازه زمانی، با تخفیف های ویژه و به صورت آنلاین هتل مورد نظرتان را رزو کنید.
مجموع این امکانات در کنار ارائه گارانتی و فاکتور رسمی، هتل یار را تبدیل به برترین سامانه رزرواسیون آنلاین هتل های ایران کرده است. به گونه ای که در سال گذشته، از دید بسیاری از برترین هتل های ایران، نظیر هتل فوق لوکس هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل یار برترین رزرواسیون آنلاین هتل های ایران بوده است.
برای مشاهده و بررسی تمام هتل های ایران، به همراه تصاویر و لیست قیمت آن ها با تخفیف های ویژه رزرو هتل در سامانه رسمی هتل یار، می توانید به نشانی اینترنتی www.Hotelyar.com مراجعه نمایید.


https://wp.nyu.edu/samantech/%d8%b1%d8%b2%d8%b1%d9%88-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%aa%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/