در این مطلب به معرفی و دانلود کتاب های چشم هایش اثر فاخر علوی و کتاب مرگ و دیگر هیچ اثر عباس کیا رستمی همچنین کتاب  موسولینی و فاشیسم را برای دانلود کردن کتاب معرفی میکنیم.

دانلود کتاب چشم هایش

کتاب نادر ( چشم‌هایش ( اثر دارای اسم و رسم بزرگ علوی میباشد که در سال ۱۳۳۱خورشیدی منتشر شد . کتاب چشم‌هایش به نظر گونه داستان‌نگاری زیاد اختصاصی است . در‌این کتاب بزرگ علوی یک روایت واحد را در نیز شکسته و تکه‌های آن را به صورت دور از هم آورده است . مخاطب برای دانستن روایت بدون چاره درپی دنبال کردن کتاب تا پایان آن است . روایت از این قرار است که شخصی به اسم مدرس ماکان که یک نقاش بزرگ است , در تبعید حکومت مرگکزی قرار گرفته است . وی پیش از تبعید یک نگارگری بی‌نظیر کشیده بود که آن مشتمل بر چشم‌های نافذ یک زن بود . درین چشم‌ها ظاهرا رازی پنهان است . یک ناظم مکتب که راوی این مورد هم است , در ادامه یافتن سر آن چشمان است . از این روی میکوشد تا از یک سو , زن را یافته و از او سوال های خویش را بپرسد . و از طرف دیگر با معلم ماکان – که در تبعید است – ملاقاتی داشته باشد . براین اساس ناظم مکتب وارد یک ماجرای پیچیدئه میشود که یک سوی آن علاقه و سوی دیگر آن سیاست است .

دانلود کتاب چشم هایش بزرگ علوی

 

دانلود کتاب مرگ و دیگر هیچ

کتاب نادر ( مرگ و دیگر هیچ ( اثری از عباس کیارستمی کارگردان , فیلمنامه‌نویس , تهیه‌کننده , عکاس , شعر سرا و نقاش اهل ایران میباشد که به وسیله پزشک معالج ایرج ملک‌پور جمع آوری شده است . در کاغذ ابتدا این کتاب آمده است : اینجانب می خواهم با مرگ خویش بمیرم , خیر با مرگ طبابت . کتاب مرگ و دیگر هیچ , دست‌نوشته‌‌های عباس کیارستمی هست که در سررسید روز‌نگار سال ۱۳۷۶ به دست وی یادداشت شده بود . نکته دیدنی اعتنا در امر این کتاب آن است که نوشته حساس کتاب تایپی نیست . بلکه نسخه برداری شده از صفحه های سررسیدی است که کیارستمی خویش بر آن مطالبی متن و براین اساس مطالعه این کتاب , خیر فقط از نگاه ادبی , که از نگاه عاطفی هم مضاعف فوق‌العاده است به این دلیل که مخاطب بی واسطه سرگرم مطالعه دست‌خط این بزرگ‌مرد نام دار

دانلود کتاب موسیلینی و فاشیسم

کتاب نادر ( موسولینی و فاشیسم ( اثری نوشتن یافته به مداد مارتین بلینک‌هورن با ترجمه محمد رفیعی‌مهرآبادی است .

در مورخ فلسفه , تاءمل سیاسی یک کدام از حوزه‌های تبعی متافیزیک یا این که تامل نظری محض است . از افلاطون تا کانت , فیلسوفان به تبع بنای متافیزیکی خویش , به اندیشه‌ورزی در حوزه‌های فعالیت آدم از جمله سیاست پرداخته‌اند . یعنی تا قرن هجدهم , عقل محض بر عقل عملی مقدم بود . ولی از قرن هجدهم به سپس و با آغاز عصر روشنگری , مکاتب سیاسی جدیدتر یکی‌پس از دیگری پا به میدان وجود نهادند . زمینه این مکتب‌ها طرح تولید ساختارهای سیاسی مطلوب برای به وقوع پیوستن اندیشه‌های عصر روشنگری یا این که دوران بعد از آن بود . درواقع همین مکاتب فکری بودند که زمینه‌های فکری رویدادهایی زیرا انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب اکتبر روسیه را آماده آوردند و متعاقب آن مکاتبی زیرا لیبرالیسم , مارکسیسم , لنینیسم , نازیسم , فاشیسم و… در تفکر سیاسی مطرح شوید . این مسیر خواه برای بقای نظم مو جود و خواه برای براندازی آن و ایجادی نظمی جدیدتر , تا روز جاری ادامه داراست .

دانلود کتاب مرگ و دیگر هیچ را از سایت ایبوک رالی به علاقمندان و دوست‌داران ادبیات فاخر معاصر , سفارش میکنیم .

دانلود کتاب اسنادی از ارتباط ها کشور‌ایران و روسیه از صفویه تا قاجاریه

کتاب نادر ( اسنادی از ارتباط ها کشور‌ایران و روسیه از صفویه تا قاجاریه ( اثری از راءس ورقه ها و دیپلماسی است که به وسیله رحیم مسلمانیان قبادیانی ترجمه شده‌است .

کتاب حاضر دربرگیرنده نامه‌های ارسالی از دربار کشور‌ایران به روسیه و بالعکس از زمان صفوفیه تا قاجاریه می باشد . همینطور سندها و نامه‌هایی که فرماندارها , والیان و بزرگان دور و بر کشور ایران سازه بر وضعیت و مشکلات روزانه به حاکمان کشور‌ایران و چه بسا روس ارسال کرده‌اند , هم در‌این کتاب بازنشر داده شده و توضیحاتی دارااست .

دانلود کتاب اسنادی از رابطه ها کشور ایران و روسیه از صفویه تا قاجاریه را به دانشجو ها و دانشمندان اوراق و کتیبه‌های تاریخی از سایت ایبوک رالی سفارش میکنیم .


منبع:
http://keeler.blogs.lincoln.ac.uk/2019/06/07/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%86%d9%86%d8%af-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8/