در این مطلب به معرفی 20 سایت دانلود کتاب برتر در سال 2019 می پردازیم. اگر شما علاقه مند به خواندن کتاب هستید . همراه در پی یافتن بهترین و نایاب ترین ها هستید . دانلود کتاب جزء سرگرمی ها و علاقه مندی های شما است سایت هایی که در ادامه به شما معرفی می شود می تواند راهگشای مشکلات شما باشد . به نحوی که بدون هیچ هزینه ایی توانایی دانلود کتاب خارجی را خواهید شد . از دریای عظیمی از کتاب ها بهره مند خواهید شد.

کتابخانه الکترونیکی لایتناهی!

آیا می خواهید کتاب خانه ایی بسازید که هزاران هزاران کتاب را در خود جای دهد ؟ آیا برای ساخت آن نیاز به بودجه زیاد یا زمان زیادی دارید ؟ قطعا خیر ، امروزه بدون نیاز به زمان زیاد قادر به سختن و داشتن یک کتاب خانه خواهید بود . این امر غیر ممکن به نظر میرسد ، اما شدنی است . شاید تعجب شما بر انگیخته باشیم . فضای وب و اینترنت امکان دانلود کتاب خارجی را برای شما به راحتی فراهم می کند . با هر سلیقه ایی که داشته باشید ودر هر زمینه ایی می توانید کتاب مورد نظر خود را دانلود کنید . آنقدر کتاب در اختیار شما قرار دارد ، که تنها باید بر روی تند خوانی خود کار کنید . هر چه می توانید سریع بخوانید ، اما کتاب های تمام نمی شود .

سایت دانلود کتاب الکترونیکی

سایت های دانلود کتاب رایگان و غیر رایگان

در این مطلب قصد داریم که 20 تا بهترین سایت هایی اکه امکان دانلود کتاب را به صورت رایگان برای شما فراهم می کند را معرفی کنیم . این سایت ها در واقع دریایی از کتاب هستند . در زمینه های متفاوت مانند رمان ، علمی ، یا کامپیوتر می توانید کتاب دانلود کنید . همان طور که گفته شده تعدادی از سایت های که در زیر بیان خواهند شد ، دسترسی به هزاران کتاب را به شما می دهند . علاوه بر کتاب می توانید فیلم ها و موسیقی های دلخواه رو را از این سایت ها دانلود کنید . در برهی از سایت ها دانلود کتاب خارجی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . اما مقانون کپی رایت را باید رعایت کنید. به طور منظم سایت های مورد نظرتان را دنبال کنید ، چرا که مرتب به روز شده و کتاب های جدید تری را در اختیارتان قرار خواهد داد . همچنین برخی از آن ها امکان خرید کتاب خارجی را برای شما فراهم می کنند .

1-reedprint

در این است امکان دانلود رایگان کتاب ها به شما داده شده است . یک اکانت رایگان در اختیار شما قرار داده می شود تا صفحه شخصی خود وکتاب های مورد علاقه تان را دنبال کنید. در این سایت شما تنها می تواندی کتاب های کلاسیک را جست جو کنید . از طرفی به طور مستقیم امکان دانلود کتاب از این سایت برای شما فراهم نیست.

2- Manybooks

این سایت علاوه بر کتاب های کلاسیک ، امکان دسترسی به سایر کتاب ها در زمینه های مختلف را برای ما فراهم می کند . دارای دسته بندی بسیار قوی است . مزیت این دسته بندی بزرگ ، این است که شما به راحتی می توانید کتابی را که دوست دارید پیدا کرده و دانلود کنید .

3-the literature network

این سایت بر اساس اسم نویسنده و به ترتیب حروف الفبا نوشته شده است . به گونه ایی که شما روی اسم هر نویسنده ایی که کلیک کنید . می توانید زندگی نامه و یا هر موضوعی که با آن نویسنده مربوط است را ببینید . بیشتر کتاب هایی که در این سایت قرار دارد رایگان است . اما خرید کتاب خارجی هایی در این سایت با قیمت کمی فروخته می شود .

4-free computer book

هر موضوعی در مورد کامپیوتر یا هر زبان برنامه نویسی که وجود دارد در این سایت ارائه شده است .

5-librivox

این سایت در واقع یک سایت رویایی برای علاقه مندان به دانلود کتاب صوتی می باشد . و صد البته خبر بسیار خوشحال کننده است برای آن دسته از افرادی که باید برای کتاب های صوتی مورد نظرشان پول زیادی را پرداخت کنند .

6- authorama

این سایت قابلیت خواندن کتاب را در مرور گر اینترنتی به شما می دهد . اسامی نویسنده ها بر اساس حروف الفبا به ترتیب چیده شده است . روی اسم مورد نظر کلیک می کنید ، کتاب را برای شما باز می کند . پس از خواندن کتاب اگر دوست داشتید می توانید آن را دانلود کنید . در واقع حافظه ایی برای ذخیره کتاب ها نیاز ندارید خود سایت در مرور گرتان کتاب را برای شما باز می کند .

7-project Gutenberg

این سایت یکی از بهترین منابع دانلود کتاب خارجی به صورت رایگان تحت وب است . در واقع این سایت در حدود 30000 هزار کتاب قابل دانلود در زمینه ای مختلف دارد . در واقع این سایت قدیمی ترین کتابخانه تحت وب است . در این سایت شما همیشه می توانید لیست صد تایی از کتاب هایی که بیشترین دانلود را داشته اند انتخاب کنید .

8- International Digital Children’s Library

امکان دانلود بیش از هزاران کتاب در زمینه کودکان را برای شما فراهم می کند . همچنین امکان سرچ بر اساس سن ، سطح خواننده ، حجم کتاب و …. را بریا شما فراهم می کند .

9- eBooks and Text Archives

از این سایت می توان به عنوان یک آرشیو در اینترنت یاد کرد . کتاب های عمومی ، کتاب کودک ، تاریخ و آکادمیک از جمله زمینه هایی هستند که شما می توانید از این سایت دانلود کنید .

10- Questia Public Library

تقریبا 5000 کتاب برای دانلود رایگان وجود دارد . ترتیب بندی آن بر اساس عنوان و حروف الفبا است .

11- wikisource

یک کتابخانه آنلاین است که حتما باید در ان عضو شد تا بتوان از خدمات ان استفاده کرد . در این سایت برای خرید کتاب خارجی باید هزینه ایی پرداخت شود .

12- wikibooks

یک کالکشن از کتاب های متنی است که همه می توانند در آن کتاب های خود را منتشر کنند.

13- bibliomania

حدود 2000 کتاب رایگان کلاسیک در اختیار خواننده ها قرار می دهد . این کتاب ها شامل متن کتاب و زندگی نامه نویسنده و خلاصه کتاب وراهنمای ماطلعه ان می باشد .

14- the open library

بیش تر از 1000000 کتاب رایگان برا دانلود وجود دارد . همچنین تمامی کتاب ها در قالب های pdf ،epub ، daisy و … آماده دانلود می باشند .

15- sacred texts

شامل سایت هایی با بزرگترین کالکشن از کتاب های رایگان می باشد . کتاب ها در مورد مذهب و خودشناسی و … می باشد .

16-slide share

این سایت در واقع یک انجمن انلاین است که هر کس می تواند در هر موضوعی مطالب خود را به اشتراک قرار دهد .

17-free ebooks

برای استافده از امکانات این سایت حتما باید در آن ثبت نام کنید . کتاب هایی که ارائه می دهد تحت وب هستند . باید دقت کنید که در ماه تنها می توانید 5 کتاب را دانلود کرده و بخوانید .

18-the online books page

این سایت مربوط به دانشگاه پنسیوانیا است . بیش از میلیون ها کتاب با فرمت های متفاوت در برای دانود در اختیار شما قرار می دهد .

19 – Almost Free Books – World Public Library

دانلود کتاب خارجی از این سایت رایگان نیز و هزینه ایی در حدود 9 دلار برای استفاده از این سایت باید پرداخت شود .

20- ebookrally.ir

سایت ایبوک رالی یک سایت ایرانی است . این سایت ارائه دهنده خدمات دانلود کتاب خارجی در تمامی زمینه ها می باشد . در واقع هیچ کتاب الکترونیکی وجود ندارد که این سایت نسخه دانلود آن را نتواند در اختیارتان قرار دهد. برخی از کتاب های لاتین بسیار نایاب هستند . اما شما تنها کافی است با خرید کتاب خارجی مورد نظر خود از این سایت ، به راحتی آن را دانلود کرده و در کتابخانه الکترونیکی خود داشته باشید .

دانلود کتاب ایبوک رالی



منبع:
https://sites.psu.edu/nanasi/2019/05/31/20-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2019/