بدون شک مطالعه یکی از بهترین راه های افزایش دانش است . با خواندن کتاب های مختلف می توانیم اطالاعات مفید و ارزشمندی در زمینه های مورد علاقه خود بدست آوریم . با پیشرفت بیشتر تکنولوژی خواندن و دانلود کتاب ها هم راحت تر شده است . در گذشته برای مطالعه یک کتاب ، ابتدا باید نسخه چاپی ان را خریداری می کردیم . این خود هم زمان بر و هم هزینه بر بوده است . حال با پیشرفت فناوری می توان تمامی این کتاب ها را در فایل ها ی الکترونیکی با قالب های متفاوت در گوشی یا تبلت خود خواند . برای دانلود کتاب خارجی سایت هایی وجود دارد که کتاب ها را با قالب pdf ارائه می دهند . در متن ارائه شده قصد داریم سایت های مورد را به شما معرفی کنیم .

هفت سایت دانلود کتاب خارجی به صورت pdf عبارتند از :

Library Genesis
Bookboon.com
Free-Ebooks.net
Free Computer Books
ManyBooks
CALAMEO PDF DOWNLOADER
خرید کتاب خارجی، دانلود کتاب خارجی | ایبوک رالی

دانلود کتاب ebookrally
در ادامه به توضیح برخی از ویژگی های هر کدام از این سایت ها خواهیم پرداخت . به طبع با وجود چنین سایت هایی شما نیاز به خرید کتاب خارجی نخواهید داشت . بلکه تنها با چند کلیک می توانید دانلود کتاب خارجی مورد نظرتان را انجام دهید .

Library genesis :

Library genesis یکی از سایت هایی است که می توان میلیون ها کتاب را دانلود کرد. در این وبسایت اکثر کتاب ها در قالب pdf ارائه می شوند ، تنها برخی از آن ها در فرمت ePUB وجود دارند . برای دانلود کتاب خارجی مورد نظر ، به راحتی هر چه تمام خواهید توانست کتاب موردنظرتان را دانلود کنید . ابتدا نام کتاب مورد نظر خود را جست جو کنید . پس از آن تنها با یک کلیک صفحه ایی برایتان باز می شود که در مورد جزئیات آن کتاب برایتان توضیحی داده شده است . حال تنها با کلیک بر روی GET کتاب خارجی مورد نظرتان ، دانلود می شود .

Bookboon.com :

یکی دیگر از سایت های دانلود کتاب خارجی با فرمت ،pdf ، Bookboon.com است . هر کاربر از این سایت می تواند حدود 50 میلیون کتاب را دانلود کند . این بدین معنی است که سایت مورد نظر بزرگترین ناشر آنلاین در سرتاسر دنیا است . با ارئه کتاب هایی در بخش های IT ، تجارت ، ادبیات ، مهندسی و … می باشد . شما در این وب سایت نه تنها کتاب مورد نظرتان را پیدا می کنید ، بلکه کتاب های مرتبط با آن را نیز به شما معرفی می کند .

Free-Ebooks.net :

بر خلاف سایت های دیگر ، این مورد علاوه بر pdf فرمت های زیادی دیگری را در اختیار شما قرار می دهد . برخی از فرمت ها مانند : PDF،ePUB ،kindle و text می باشد . ولی pdf رایج ترین فرمت در این سایت است . کاربران می توانند چندین دسته بندی نظیر : کلاسیک ،تخیلی ، آکادمیک ،کتاب کودکان و … کتاب ممورد نظرشان را پیدا کنند . همچنین قبل از این که کتاب را دانلود کنید ، سایت اجازه می دهد تا آن را ببینید و اگر مورد نظرتان بود دانلود کنید.

Free Computer Books :

یکی از سایت های ارائه دهنده دانلود کتاب خارجی علمی به صورت اریگان است. دسته بندی های موجود در این سایت عبارتند از : کامپیوتر، ریاضی ، برنامه نویسی که در سربرگ های سایت موجود است . با کیلک بر روی نام کتاب ، جزئیاتی در مورد کتاب در اختیار شما قرار داده می شود . سپس با ادامه سایت دسته بندی ها و کتاب های مربوط به آن را برای شما نمایش می دهد . قطعا با وجود چنین سایتی شما نیاز به خرید کتاب خارجی یا کتابخانه برای نگهداری کتاب نخواهید داشت .

ManyBooks :

مثل بقیه سایت های ، این سایت نیز ارائه دهدده هزاران کتاب الکترونیکی است . کتاب ها می توانند با فرمت pdf به خوبی سایر فرمت ها مانند : ePUB،pkg،mobi،pdb و … دانلود شوند . کتاب ها را می توانید در گوشی هوشمند یا تبلت خود داشته باشید .

دانلود کتاب الکترونیکی

CALAMEO PDF DOWNLOADER :

به این دلیل نام این سایت را در این قسمت قرار داد ه ایم ، شاید شما تنها به کتاب با فرمت PDF نیاز نداشته باشید . بلکه بخواهید مجات متفاوت را نیز در قالب pdf همراه داشته باشید . calameo یک سایت ارائه دهنده مجلات آنلاین متفاوت است . مجله هایی در زمینه های مختلف مانند : آشپزی ، مد ، ورزشی ، بازی ها ، ماشین ها و … در این سایت وجود دارند .

Ebookrally :

Ebookrally یکی از سایت های ایرانی ارائه دهده خدمات دانلود کتاب خارجی با فرمت pdf است . در این سایت به صورت یکجا به کتاب های تمامی سایت های علمی و … دسترسی پیدا خواهید کرد . همچنین با خرید کتاب خارجی از این سایت ، کتاب را در فرمت های مختلف در اختیار شما قرار می دهود و می توانید به راحتی ان را دانلود کنید .

منبع : دانلود کتاب ایبوک رالی


http://ahegde.web.unc.edu/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8/